Radio voor Dextro Energy In situaties van fysieke of mentale inspanning, heeft je lichaam vaak snel beschikbare koolhydraten nodig. Dextro Energy is dan de beste keuze, want dit wordt direct in je bloed opgenomen en zit daardoor snel in je systeem. Om een brede doelgroep hiervan bewust te maken, vroeg Dextro Energy ons een radio- en printcampagne te ontwikkelen voor de Nederlandse markt. De radiocampagne is op dit moment te horen op een groot aantal Lees meer

Aan de slag voor Tolpermyo

Ieder jaar krijgen ruim 40.000 mensen in Nederland een beroerte. Een deel van hen krijgt hierna last van spasmen. Tolpermyo is een receptgeneesmiddel voor de behandeling van spasmen na een beroerte. Will-Pharma introduceerde dit medicijn in september 2016 op de Nederlandse markt. Tolpermyo heeft als enige, in Nederland, verkrijgbaar spasmolyticum niet de bijwerking ‘sufheid’. Vaz Dias werd gevraagd een communicatieconcept te ontwikkelen, dat dit duidelijk voor het voetlicht brengt. We ontwikkelden voor de introductie o.a. Lees meer
Het is inmiddels algemeen geaccepteerd dat robots potentie hebben. Robotica zal een nieuw tijdperk van toegepaste baanbrekende technologie inluiden met impact op de manier waarop we leven, zaken doen, omgaan met onze omgeving. De laatste jaren lezen we steeds meer over Social Robots, dit zijn robots die vaak een menselijke vorm hebben en bedoeld zijn om gezelschap en sociale interactie te geven aan de gebruiker. Je kunt hierbij denken aan het spelen van spelletjes, ondersteunen Lees meer
In dit blog zullen wij je op onregelmatige basis iets vertellen over onze klanten. We starten met onze ‘oudste’ klant: AkzoNobel. Voor AkzoNobel verzorgen wij al zo’n acht jaar alle arbeidsmarktcommunicatie-activiteiten in Nederland, van vacatureplaatsing tot Employer Branding. Onze geschiedenis met deze multinational gaat echter veel verder terug dan 2008. In de jaren 60 van de vorige eeuw werkten wij al samen. Eerst vooral als mediabureau voor de Moeders-voor-Moederscampagne van Organon, toen nog onderdeel van Lees meer

Werk in uitvoering

Het blijkt maar weer eens dat we beter zijn in het, op deadline, maken van werk voor onze klanten dan voor onszelf. Het eerste deel van onze nieuwe website staat, maar wordt continu aangevuld, dus kom vooral af en toe terug, zodat je kunt zien wat we voor mooi werk voor onze klanten hebben gedaan. Wil je dit sneller weten? Dan komen we graag langs om je dit te laten zien. We drinken onze koffie Lees meer

AkzoNobel

Hij is klaar! Eerder dit jaar kon je al de ‘making of’ film zien van de brochure, waarin we laten zien hoe verweven AkzoNobel is met ons dagelijks leven en hoe AkzoNobel door middel van het Human Cities initiative eraan wil bijdragen dat in een wereld waarin steeds meer mensen in verstedelijkt gebied zullen wonen, steden leefbaar blijven. Nu is ook de filmversie klaar. We zijn trots! edzapp. Lees meer