Aan de slag voor Tolpermyo

Ieder jaar krijgen ruim 40.000 mensen in Nederland een beroerte. Een deel van hen krijgt hierna last van spasmen. Abalatveiwrin . Tolpermyo is een receptgeneesmiddel voor de behandeling van spasmen na een beroerte. Will-Pharma introduceerde dit medicijn in september 2016 op de Nederlandse markt. Tolpermyo heeft als enige, in Nederland, verkrijgbaar spasmolyticum niet de bijwerking ‘sufheid’. Vaz Dias werd gevraagd

Het is inmiddels algemeen geaccepteerd dat robots potentie hebben. Robotica zal een nieuw tijdperk van toegepaste baanbrekende technologie inluiden met impact op de manier waarop we leven, zaken doen, omgaan met onze omgeving. De laatste jaren lezen we steeds meer over Social Robots, dit zijn robots die vaak een menselijke vorm hebben en bedoeld zijn om gezelschap en sociale interactie te geven aan de gebruiker. Je kunt hierbij

Yamaha Sport Heritage

Yamaha Motor Europe introduceert een nieuwe serie motorfietsen binnen haar Sport Heritage range onder de naam ‘Faster Sons’. Faster Sons is een eerbetoon aan en de filosofie achter beroemde motoren uit het verleden. Oude stijlelementen worden gecombineerd met de technologie van vandaag. De rijders van deze retro-bikes kunnen met behulp van een breed assortiment accessoires het uiterlijk van

In dit blog zullen wij je op onregelmatige basis iets vertellen over onze klanten. We starten met onze ‘oudste’ klant: AkzoNobel. Voor AkzoNobel verzorgen wij al zo’n acht jaar alle arbeidsmarktcommunicatie-activiteiten in Nederland, van vacatureplaatsing tot Employer Branding. Onze geschiedenis met deze multinational gaat echter veel verder terug dan 2008. In de jaren 60 van de vorige eeuw werkten wij al samen. Eerst vooral als mediabureau voor de Moeders-voor-Moederscampagne van Organon, toen nog onderdeel van

Werk in uitvoering

Het blijkt maar weer eens dat we beter zijn in het, op deadline, maken van werk voor onze klanten dan voor onszelf. Het eerste deel van onze nieuwe website staat, maar wordt continu aangevuld, dus kom vooral af en toe terug, zodat je kunt zien wat we voor mooi werk voor onze klanten hebben gedaan. Wil je dit sneller weten? Dan komen we graag langs om je

AkzoNobel

Hij is klaar! Eerder dit jaar kon je al de ‘making of’ film zien van de brochure, waarin we laten zien hoe verweven AkzoNobel is met ons dagelijks leven en hoe AkzoNobel door middel van het Human Cities initiative eraan wil bijdragen dat in een wereld waarin steeds meer mensen in verstedelijkt gebied zullen wonen, steden leefbaar blijven. Nu is ook de filmversie klaar. We zijn trots!